neděle 22. června 2014

Stříbření 2014

Od chvíle, kdy jsem zjistila, že mě čeká jubilejní, stý, příspěvek na blogu, přemýšlím, o čem bude. Přemýšlím už tři týdny a teď už je to jasné. Bude o výletě do Kutné Hory na naše oblíbené Stříbření. 

K. s B. si to užily náramně, ani nechtěly jet domů a já je chápu, taky se mi nechtělo. Tentokrát jsme nepřespávali, ale je mi jasné, že příští rok budeme muset.  :o)

Šaty pro holky jsem nakonec přeci jen stihla a jsem na ně fakt pyšná, je to moje vrcholné dílo. :-D 
Do KH jsme z Prahy vyjížděli už v kostýmech, lidé na nás koukali, fotili si.. Přiznávám, že bych šaty nosila klidně denně, obzvláště na holkách mi přijdou nádherné, při každém pohledu na ně (na holky) se rozplývám, jak jsou v nich krásné a jak moc jim sluší. :o)





 

pupíková s Evulí  (má termín den přede mnou :o)


holčičí gang


a na závěr jedna rodinná




5 komentářů:

  1. Stassy, achjej, jste nádherní:-) Díky Evičce jsem objevila tvůj blog. A žasnu, nádhera! O miminku jsem vůbec netušila a moc gratuluju♥♥♥♥ Připadám si jako doma, pusu! Veronika

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s Nicenkou, krása, nádhera, nááááádhera. jsem vámi všemi nadšená..Moc pěkné, že se minulost snoubí se současností a budoucností...Jsem šťastná, že vás znám, že na skok můžu nakouknout...Milada Milky

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji vám oběma za milé komentáře, moc jste mě potěšily. :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Obrovská gratulace Tobě i Evce, pakliže tu bude číst. U Tebe překvápko (i když vlastně když tak nad tím přemýšlím, tak ani ne:-)), u Evky mi to trklo v souvislosti s testy na cukrovku, které zmiňovala. Mám obrovskou radost!! Opatrujte se, matky, těším moc. Gratuluju!! Pusy J.

    OdpovědětVymazat
  5. Jo a jen tak na okraj - parádní fotky, Marťo. J.

    OdpovědětVymazat