čtvrtek 19. července 2012

zase podkoleňáky

Na tyhle jsem se moc těšila. Látku jsem kupovala se záměrem ušít přesně tyhle gatě a modlila jsem se, aby mi ten zbyteček, který byl k mání, stačil. Přiznávám, že pro mě bylo poskládání střihu na látku docela hlavolam, ale zadařilo se a výsledek je super, jsem spokojená. :o)
Kačka si kalhoty odmítala obléct celý den, takže ač hotové od minulého pátku, tj. 13.7., vyfotit ji se mi povedlo až dneska a to teda ještě žádná sláva, o víkendu zkusíme znovu v exteriéru. :o)  Jedeme totiž do Přílep vyzvednout zásilku lemovaček z USA. Juhůůů, už se těším, prý jsou krásné. :o)


1 komentář:

  1. ty se ti moc povedly. U tohodle vzoru žasnu, jak jsi to tam poskládala. Proužky a takovéhle vzory jsou na šití děs běs, ale fakt jsou super. PS. a když lemovačky zbydou, tak se hlásím...

    OdpovědětVymazat