čtvrtek 6. prosince 2012

focení

Byla jsem požádána mojí paní šéfovou z obchůdku V bavlnce, abych se zúčastnila focení reklamních fotek nových barev šátků Storchenwiege, které do ČR dováží.
Přiznávám, že mě to dost zaskočilo, neb si o sobě myslím, že jsem nefotogenická osoba (a to dosti), ale teď  musím říct, že se fotky povedly a já na ně chodím každý den koukat. :D A abyste se mohli pokochat i vy, dám je sem skoro všechny, sebestředně ale nejvíc těch, na kterých jsem já.. :o)
fotografka Janina Mina










4 komentáře:

  1. Teda slusi!! Fotky jsou paradni, ta barva satku uzasna.. A to kafe bych si z fleku taky lupla! :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Stassy, sluší ti to parádně na fotkách i ve skutečnosti. A ten tvůj šátek je přednádherný. Zajímalo by mě srovnání se Scillou.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si říkala, že jsi to Ty. Viděla jsem fotky na FB. Moc Ti to na nich sluší!

    OdpovědětVymazat
  4. Stassy, moc hezké fotky. Mně se líbí ta dlouhosukňová, na které kráčíš tou halou či co to je, vypadáš tam tak klidně a odhodlaně zároveň:o) Nefotogenická, jaký kecy, nádherná... Fotografce gratulace, povedlo se!

    OdpovědětVymazat