čtvrtek 31. ledna 2013

Mylly

Na eshopu Mylly mají úžasné látky a nebyla bych správný látkový sysel, kdybych tam nic nekoupila. :o)
Takže z tamních látek dvě novinky - raglánové tričko a merino legíny pro Bobšíka.


8 komentářů:

  1. Hezky den Stassy, moc se mi libi vase odvazne siti a rada bych taaky neco si usila. Jdu se vas jenom optat, sijete na obyc masine s elastickymi nitemi nebo vlastnite overlock? Dost svadlenek odrazuje od siti upletu na normalnich strojich. Dekuji Misa z kopcu

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, Míšo, moc děkuji za pochvalu. :o) Od loňského léta mám overlock, ale před jeho pořízením jsem šila na klasickém "obyčejném" stroji, používala jsem overlockový steh, polyesterové nitě (dobré jsou od značky Amann) a výborná věc na šití úpletů (a nejen jich, dá se využít prakticky na všechno kromě zipu :o) ) je kráčející patka. Ta má stejné zoubky, jako jsou ve stehové destičce stroje, takže se látka posouvá rovnoměrně. Právě u úpletů je to důležité, aby se při šití nevlnily.
    Fotky věcí ušitých na klasice tady na blogu nemám, mám je v albu zde http://www.modrykonik.cz/fotoblog/stassy/album/co-jsem-vyrobila/
    Od kolové patchworkové sukně až po bílé tričko s dlouhým rukávem (červené s bílými puntíky). :o)
    Šila jsem jak pružné látky, tak i tkanou bavlnu a s kráčející patkou vše v pohodě. Nebojte se toho, není to žádná věda. :o)
    Držím palce a kdyby cokoliv, klidně pište.
    M.

    OdpovědětVymazat
  3. Martino dekuji. Usiji kde co ( skolena od Bellet ), ale na veci jsem si nejak zatim netroufla ... strasakem jsou strihy :o( I kdyz vcera jsem koupila strih od Farbenmix na kalhoty. Tak cekam. Kracejici patku zakoupim a kdyby to neslo, poridi se overlock. Na ty polyesterky se mrknu.
    Hezkou nedeli a krasne noseni. ( byvala nosnice )Misa z Francie

    OdpovědětVymazat
  4. Martino, jdu se jeste optat, kde kupujes strihy? Znam farbenmix a ty ostatni na dawanda ci etsy. Pry je dobry i casopis ottober.
    Dekuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Střihy mám právě z Ottobre a Farbenmixu, přijdou mi super. :o) Mám tu i nějaké Burdy dětské, ale přiznávám, že tam se mi nic nelíbí, oblečení není tak pěkné, jako ve výše zmiňovaných.
      Šití zdar, :o)
      M.

      Vymazat
    2. Dekuji. Patky jsou na ceste. Uz se tesim. Hezky tyden a dekuji. Misa

      Vymazat
  5. Ahojky Stassy,
    tak mam uz usite tricko a jedny kalhoty. Ottobre je predplaceny na rok. Diky.
    Ale jdu se jeste optat, jaky mas overlock a mozna me i poradit. Procetla jsem skoro kdeco a tak porovnam jeste s tvoji zkusenosti.
    Dekuji za radu. Misa

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je paráda, doufám, že to šlo dobře od ruky. :o) Overlock mám Brother 3034D (pořídila jsem ho podle zkušeností holek z jedné šicí diskuze) a jsem s ním moc spokojená, šije parádně. :o)

    OdpovědětVymazat