pondělí 13. května 2013

Shalom

Asi tak před třemi týdny, možná i čtyřmi, jsem začala svetr pro Kačku. Jak moc jsem se na jeho pletení těšila, tak teď se mu vyhýbám. Páraný je do dnešního dne třikrát. Doufám, že už naposledy.


PS: By mě zajímalo, jak se to dělá, že jsou všechna očka jedno jako druhé. Ta moje si utíkají kam chtějí.


5 komentářů:

  1. Stassy, krásná fotka. Párání já znám, je to o nervy, ale vyplatí se. Očka mám taky každé jiné, pomůže praní nebo závěrečné blokování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuju. Na to praní docela spoléhám, že pomůže a připomněla jsi mi, že musím vyzjistit, co to "blokování" znamená, v tom teda tápu. :-D

      Vymazat
    2. Stassy, to se spraví! A co je to blokování taky netuším, slyším to prvně :-D

      Vymazat
  2. Já se do Shalomu zamilovala u Svenny, když jsem tenkrát hledala nějaký pěkný těhu-modifikejšn-svetr:o)
    http://www.ravelry.com/projects/Svenna/shalom-cardigan

    Evule doporučovala blokování - vypnutí pleteniny. Mohe být třeba tuto:
    http://www.purlbee.com/blocking-tutorial/

    Jinak mně taky pomáhá plést na krapet silnějších jehlicích, než doporučuje výrobce, s tím, že poctivě dotahuju. Oka jsou pak pravidelnější, když vlna obtáhne jehlici přesně.

    Shalom máš krásný, Kačce bude slušet. Těším na výsledek, ať jde práce od ruky, zdravím Tě, J.

    OdpovědětVymazat
  3. Tuten Shalom je úžasný, Jani. Já ho vidět jako první exemplář, zamiluju se taky. :o) Děkuju i za odkaz. Že by "blocking" mohlo být vypínání pleteniny mě napadlo, ale přiznávám, že vůbec netuším, jak vypnout svetr pletený v kruhu. To se vůbec dá? :O)

    OdpovědětVymazat