středa 15. ledna 2014

pečení je radost

Poslední dobou hodně pečeme. Tyhle tři recepty pořád dokola. Ještě nás neomrzely. :o)

skořicoví šněci
estonský kringel
čokoládová hvězda


5 komentářů:

  1. Taky pečeme kringel. Ta hvězda vypadá krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaké máte náplně, Evi? My zkusily klasiku skořicovou a pak kombinaci vanilkový cukr+hnědý cukr+ořechy a to je teda boží. Přemýšlela jsem i nad tvarohem, ale s ním mám nemilé zkušenosti, že pečenou věc blemcne..

      Vymazat
    2. Stassy, já zkoušela i makovou a mandlovo-vanilkovou. Ta mi asi chutnala nejvíc. osobně mi ale ještě vícc chutnají ti skořicový šneci. To těsto je takové nadýchanější.

      Vymazat
  2. Pekne dekuju. Dneska treti kringel od publikovani toho tveho:-))) Ale namnka, takze diky tobe za osvetu! J.

    OdpovědětVymazat