neděle 16. září 2012

třetí princezna

Byl jednou jeden král a ten měl tři dcery - Kateřinu, Barboru a Markétu.
Nejmladší z nich, Markétka, přišla na svět nedělního rána dne 9.9. 2012. Doma, v tichu a klidu.


7 komentářů:

  1. Je krásná, krásná. Ať se Vám hezky žije a pohádka je, aspoň většinou , realitou.o) Mmch, moc se mi líbí jména, která jste holkám vybrali. Opatrujte se, všeci:o)! J.

    OdpovědětVymazat
  2. Stassy, pořád tu vyhlížím Markétčinu fotku a dnes jsem se dočkala. Je krásná. Na první pohled patří k vám do rodiny. Jména princezen k sobě krásně ladí. Gratuluji.

    OdpovědětVymazat
  3. Oběma vám moc děkuju a Tobě, Jani, gratuluju k pupíku. Přeju ať je vše jak má. :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Stassy, Markétka je krásná! Už se těším, až Vás všechny uvidím ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den!
    Nedávno jsem narazila na Váš blog a teď i na tento příspěvek... pochopila jsem správně že jste rodila doma? Mohla bych Vás poprosit o Vaše postřehy, zážitky,...? Koketuji s myšlenkou domácího porodu, ale jsem na to asi moc velkej srab...:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer, Jano,
      ano, je to tak, třetí dcerka se narodila doma. :o) Chcete-li se na cokoliv zeptat, napište mi na mail Stassy(zavináč)seznam.cz :o)
      Chcete-li si počíst, porodní příběh mám sepsaný, můžu poslat. :o)

      Vymazat
    2. Dobrý večer,
      respektuji to, že porod je velice intimní zážitek, ale pokud byste se chtěla podělit, ráda si Váš příběh přečtu... :-)
      Rodila jsem zatím jednou, v nemocnici, vše dopadlo dobře, ale stejně mám takový zvláštní pocit... což mě nutí hledat alternativy. :-)
      Děkuji,
      J.T.

      Vymazat