úterý 4. června 2013

Shalom hotov

Dokončila jsem ho poslední květnový den. Na jednu stranu mám radost, že je konečně hotov (po více jak měsíci), na stranu druhou s ním nejsem úplně spokojená a to ze dvou důvodů. První je, že při praní pustil barvu, takže není tak barevně sytý, jak měl být a druhý je ten, že se vytáhl. Což mě teda medí víc než bledá barva..
Vůbec netuším, co teď  s ním. Vypárat a uplést znovu na menších jehlicích? Kačce je velký, jak je vidět na fotce vpravo. Myslím, že do něj doroste tak příští jaro. :o)


7 komentářů:

  1. Barva je pěkná, tím, že jsem ji neviděla dřív, se mi na ní nic zvláštního nezdá. Možná by pomohlo navléct do výstřihu kloboukovou gumu, když se provleče mezi očky, nebude vidět, trošku stáhne výstřih, což by svetříku určitě neuškodilo a tím povytáhne rukávy nahoru. Dělávala nám to tak občas babička, od které jsem si nechávala plést:-) Pletení obdivuju, protože ho neumím, jsi šikovná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, děkuji.
      Ona ta změna barvy není nikterak výrazná, ale tím, že já vím, jaká byla "předtím", tak tam rozdíl vidím. :o)
      Gumička je dobrý nápad, asi to vyzkouším. :o)

      Vymazat
  2. je paradni i tak! mne se to "vytahani" libi, mam rada tyhle dlouhe rukavy.. ale je fakt, ze u deti je to spis neprakticke.. hihi, jeste ho muzes srazit vypranim v pracce, ale to by pak byl maximalne tak pro nejmladsi.. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Srážet neeee, na to je toho úžasně měkkoučkého merina škoda! :o) Za pochvalu díky. :o)

      Vymazat
  3. Je pěkný, však do něj doroste:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Presne jak pise Ajka. Kacka doroste:o)
    Na absolutne nemam srdce parat hotove veci. Bud cekam,az nekdo doroste/venujeme mensim-v zavislosti na tom, jakym smerem se odchylky od planu pohybuji:o)

    Jinak shalom luxus, moc se Ti povedl!
    J.

    OdpovědětVymazat