neděle 23. června 2013

Stříbření


Tento víkend se v Kutné Hoře konalo Stříbření. Úžasná historická akce s neskutečnou atmosférou. Letos jsme byli už popáté, před pár hodinami jsme přijeli domů a já už se nemůžu dočkat dalšího ročníku. :o)
Holkám jsem ušila kostýmy z bavlněného sametu doplněného brokátem, spodní košilky z čistého jemného lnu. Docela jsem si na nich mákla, já jak jsem magor, chtěla jsem mít co nejvíc věcí šitých ručně. Abych se přiblížila tomu středověku, chápete. :o) Takže na stroji jen něco málo a ručně hodně. :o)
V plánu byl i kostým pro mne, ale tak dlouho jsem to odkládala až jsem ušití nestihla. Nicméně mám  rok, abych si opravdu konečně ušila a já to dám! Bych si jinak totiž už opravdu musela nafackovat za neschopnost. :o)





2 komentáře:

  1. Stassy, jsi vazne sikulka a jeste v ruce ... a co prsty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, prsty trošku bolely, ale naštěstí všechny použité materiály jsou docela měkké, tak to nebylo až tak hrozné. :o) Bavilo mě to a docela už se těším na šití pro mne a pro muže. :o)

      Vymazat