čtvrtek 29. května 2014

lněné látky na šaty

Konečně nakoupeno, vypráno a vyžehleno. Lněné látky na kostýmy na kutnohorské Stříbření. Červená (konkrétně pompejská červeň :o) a zelená jsou na šaty pro mě, modrá pro Báru, která prý nechce šaty co měla minulý rok, ale chce takové, jako jsem šila pro Markétku.
A jak znám naši Kačku, tak bude hulákat, že chce taky nové a tak doufám, že mi zbude kus toho červeného lnu, příp. i modrého, a já stihnu šaty ušít i jí a to ve stylu miparti, tj. každá půlka jinak barevná. :o)

Látky zakoupeny v Sartoru


2 komentáře:

  1. Krásný komínek. Držím palce, ať to do Stříbření stihneš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Chtěla jsem jít spát, po dnešním školkovém výletu jsem téměř mrtvá, ale pohrávám si s myšlenkou střihnout na ty Bářiné šaty.. Že bych to zítra sešila a o víkendu u tchánovců pěkně ručně začistila. Hmmm, co asi vyhraje.. :-D
      Jo a na Romantic History už se dá zase koukat!

      Vymazat