sobota 9. srpna 2014

sotva pletu...nohama

V poslední době ráda zasedám k pletení a tak vznikly kamašky pro očekávanou juniorku, narozeninový svetr pro Makuldu, přibylo pár řad na můj Madigan a právě mám rozpletený shrug pro Kačku k šatům, které mám v plánu. Mám nakoupenou přízi i na shrug pro Bobšíka, snad na chalupě bude čas se na něj vrhnout. :o)








A ještě přidám fotky šatiček pro panenky, které jsou hotové už docela dlouho, ale vyfotit je jsem zvládla až teď. :o)




PS: chystám fotonávod na waldorfskou panenku. Mám právě jednu rozešitou pro kamarádku, tak je to prima příležitost udělat konečně to, co jsem chtěla už asi před víc jak rokem. :o)














5 komentářů:

  1. Stassy, tak mě napadá, že bych miminku taky měla uplést nějaké kamašky. Z čeho jsou ty tvoje? Jsou vhodné i na látkovky z hlediska provlhání? Nekoušou? Už je nejvyšší čas začít, na pletení nemám poslední dobou moc času.

    OdpovědětVymazat
  2. Pletla jsem z merina bez superwash od Decida z Fleru (je z ní i ten Makuldin svetr, jen se superwash), kamašky mám v plánu používat přes zimu fakt jen jako svrchní oděv. Jestli jsou úspěšné i na látkovky v praxi ozkoušené nemám, ale v popisu to uvedené bylo, takže použít by jít měly. :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky. Já mám na zimu merino overal. Na Jó jsem měla merino kamašky, nešly mi pořádně nalanolinovat, provlhaly a stejně maličko kousaly. je to ale věda. ty tvoje jsou moc krásné.

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasný svetřík, můžu se zeptat, odkud máte návod? Děkuji Jarka (j_j@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Svetřík je z Ravelry a jmenuje se Owlet. A omlouvám se za zpoždění, úplně jsem blog vypustila z hlavy po narození čtvrté dcerky. :)

      Vymazat